Promocja !!! - Telefon konferencyjny Polycom SoundStation VTX 1000 w super cenie - 750 pln

Anthias STAT dla Grandstream

                Anthias STAT jest systemem do billingu i statystyk z połączeń pozawalającym na analizowanie ruchu telefonicznego oraz jego rozliczania. Program rozszerza możliwości centrali o takie funkcje jak zaawansowane statystyki z połączeń, raportowanie, rozliczanie kosztów połączeń. Dane pobierane są z centrali za pomocą rekordów CDR zawierających informacje o połączeniach.

Anthias STAT pozwala na integrację z bazami klientów w celu prezentacji informacji o klientach powiązanych z wykonywanymi połączeniami telefonicznymi.

Narzędzia administracyjne pozwalają na definiowanie użykowników z różnymi uprawnieniami dostępu do list połączeń numerów wewnętrznych lub grup zależnie od ich roli w firmie.

System billingowy

 System pozwala na rozliczanie kosztów połączeń telefonicznych z centrali Grandstream. Dane pobierane są automatycznie z centrali po zakończeniu rozmowy (najpóźniej po około 2 minutach od zakończenia rozmowy). Narzędzia do definiowania stawek za rozmowy pozwalają na określenie kosztów rozmów zależnie od numeru docelowego. Narzędzia raportowania pozwalają na analizę kosztów rozmów, przygotowania raporów PDF dla całej firmy, wybranych działów lub pojedyńczych numerów wewnętrznych. Dostępny jest eksport danych w celu ich późniejszej analizy w innych systemach.

Anthias STAT może być wykorzystywane w systemach hotelowych do rozliczania kosztów prowadzonych rozmów z pokoi hotelowych. Istnieje możliwość tworzenia raportów PDF zawierających szczegółowe zestawienie rozmów wraz z ich kosztem w trakcie wymeldowywania się klienta.

Statystyki połączeń

Anthias STAT pozwala na analizowanie połączeń telefonicznych wykonywanych za pośrednictwem centrali telefonicznej, zarówno połączeń wychodzących jak i przychodzących. Prezentowane są wszystkie informacje o połączeniach takie jak: data i godzina połączenia, numery telefonó, czas rozmowy, czas odbierania połączenia. Raporty utraconych połączeń pozwalają na szybkie reagowanie na nieodebrane połączenia od klientów. Narzędzia analityczne pozwalają na analizowanie pracy twojego zespołu, wyszukiwanie godzin największego natężenia ruchu,ułątwiają dostosowanie ilości pracowników do istniejącego ruchu telefonicznego.

Raporty

Anthias STAT pozwala na tworzenie różnych raportów definiowalnych wg własnych kryteriów (w oparciu na narzędzia OLAP). Raporty mogą być eksportowane do różnych formatów (np.PDF, tekst).

                Raporty dostępne są zarówno do danych bilingowych jak i statystyk połączeń.


 

funkcje

Naso CC

Naso CC LITE

Chromis REC

Anthias STAT

Gramma IVR

aplikacja agenta

x

x

 

 

 

aplikacja supervisora / agenta

x

x

x

x

x

prezentacja nr dzwoniącego / nazwy klienta w aplikacji

x

x

 

 

 

logowanie / wylogowywanie z kolejek

x

x

 

 

 

zarządzanie nagraniami rozmów

 

 

x

 

 

kompresja nagrań do MP3 i szyfrowanie

 

 

x

 

 

przechowywanie nagrań na dyskach serwera

 

 

x

 

 

baza klientów (identyfikacja dzwoniącego)

x

x

x

x

x

zaawansowany IVR pracujący na SIP trunk'u

 

 

 

 

x

pobieranie rekordów CDR z centrali

 

 

 

x

 

definiowanie użytykowników z różnymi uprawnieniami

x

x

x

x

x

eksport danych

x

x

x

x

x

ustawianie statusu agentów

x

x

 

 

 

informacje o połączeniu przychodzącym w aplikacji agenta

x

x

 

 

 

informacje o połączeniu wychodzącym w aplikacji agenta

x

x

 

 

 

statusy współpracowników

x

x

 

 

 

dialer

x

x

 

 

 

automatyczny dialer (kampanie)

x

 

 

 

 

kampanie wychodzące / przychodzące

x

 

 

 

 

wbudowany softphone

x

x

 

 

 

bieżące statusy linii telefonicznej i agentów

x

x

 

 

 

historia połączeń

x

x

x

x

 

historia połączeń w IVR

 

 

 

 

x

aplikacja typu "wallboard"

x

 

 

 

 

skrypty rozmów + edytor skryptów

x

 

 

 

 

komentowanie rozmów / flagowanie

x

x

x

 

 

statystyki z połączeń

x

x

x

x

x

prezentowanie długości kolejek

x

 

 

 

 

lista utraconych kontaktów

x

x

 

x

 

raporty OLAP

x

x

x

x

x

wykresy OLAP

x

x

x

x

x

dostępność statystyk po zakończeniu rozmowy (max 2 minuty po rozmowie)

 

 

x

x

 

definiowanie kosztów rozmów

 

 

 

x

 

analiza kosztów połaczeń

 

 

 

x

 

eksport raportów do  PDF, CSV, JPG, XLS

x

x

x

x

x

Naso CC Mobile (statystyki z połączeń i nagrania - telefony bazujące na Android)

x

 

 

 

 

Syntezator mowy (języki zależne od zainstalowanych głosów na serwerze)

 

 

 

 

x

zawansowane typy etapów w IVR, brak limitu etapów

 

 

 

 

x

nieograniczona ilość scenariuszy i ich przypisań

 

 

 

 

x

odczytywanie danych z bazy danych za pomocą syntezatora

 

 

 

 

x

autoryzacvja klienta w IVR (identyfikator + PIN)

 

 

 

 

x

poczta głosowa + wysyłka email nagrania

 

 

 

 

x

Copyright Salvis 2016