Promocja !!! - Telefon konferencyjny Polycom SoundStation VTX 1000 w super cenie - 750 pln

Oprogramowanie CTI Solutions

Autorski system firmy CTI Solutions to zintegrowane rozwiązanie dla każdej z firmy która chce usprawnić swój kontakt z klientami.  Swoim zakresem obejmuje wszystkie działy firmy, zapewniając pełną funkcjonalność typową dla systemów CRM/Call Center/Contact Center.

 Nie trzeba być typową firmą call center aby dostrzec zalety użytkowania tego typu oprogramowania. Każda firma posiadająca dział obsługi klienta doceni zalety systemu, który ujednolica nasz kontakt z klientem, informuje nas o wszystkich zdarzeniach związanych z próbą nawiązaniu kontaktu z klientem.

 Oprogramowanie obsługuje wiele kanałów kontaktu z klientem: połączenia głosowe, SMSy, email, chat. Za pomocą IVR’a pozwala na elastyczne obsługiwanie telefonicznego ruchu przychodzącego, nagrywając wszystkie lub wybrane rozmowy.

 Zaawansowany moduł CRM pozwala na rejestrowanie wielu typów działań związanych z klientami.

Dzięki modułowości każda Firma może wybrać system idealnie dopasowany do swoich potrzeb, używając modułów niezbędnych w prowadzeniu działalności, uwzględniając specyfikę pracy z własnymi klientami. Rozbudowana konfiguracja pozwala w łatwy sposób samodzielnie zarządzać systemem i w bardzo krótkim czasie dostosowywać do zmieniających się potrzeb. Uniwersalne narzędzia do raportowania pozwalają zarządzać pracownikami, analizować działania klientów, szybko reagować na ich potrzeby. Współpraca w wieloma platformami telekomunikacyjnymi pozwala na implementację systemu w większości firm. System współpracuje z tradycyjnymi łączami telefonicznymi (analogowe, ISDN) jak i telefonią VOIP. Wykorzystanie platformy Windows upraszcza administrowanie systemem, zmniejsza jego koszty, ułatwia integrację z pozostałymi systemami w firmie. Podstawowy moduł call center / contact center przystosowany został do obsługi przez osoby niewidome. Obsługa programu odbywa się za pomocą syntezatora mowy i klawiatury.


 

funkcje

Naso CC

Naso CC LITE

Chromis REC

Anthias STAT

Gramma IVR

aplikacja agenta

x

x

 

 

 

aplikacja supervisora / agenta

x

x

x

x

x

prezentacja nr dzwoniącego / nazwy klienta w aplikacji

x

x

 

 

 

logowanie / wylogowywanie z kolejek

x

x

 

 

 

zarządzanie nagraniami rozmów

 

 

x

 

 

kompresja nagrań do MP3 i szyfrowanie

 

 

x

 

 

przechowywanie nagrań na dyskach serwera

 

 

x

 

 

baza klientów (identyfikacja dzwoniącego)

x

x

x

x

x

zaawansowany IVR pracujący na SIP trunk'u

 

 

 

 

x

pobieranie rekordów CDR z centrali

 

 

 

x

 

definiowanie użytykowników z różnymi uprawnieniami

x

x

x

x

x

eksport danych

x

x

x

x

x

ustawianie statusu agentów

x

x

 

 

 

informacje o połączeniu przychodzącym w aplikacji agenta

x

x

 

 

 

informacje o połączeniu wychodzącym w aplikacji agenta

x

x

 

 

 

statusy współpracowników

x

x

 

 

 

dialer

x

x

 

 

 

automatyczny dialer (kampanie)

x

 

 

 

 

kampanie wychodzące / przychodzące

x

 

 

 

 

wbudowany softphone

x

x

 

 

 

bieżące statusy linii telefonicznej i agentów

x

x

 

 

 

historia połączeń

x

x

x

x

 

historia połączeń w IVR

 

 

 

 

x

aplikacja typu "wallboard"

x

 

 

 

 

skrypty rozmów + edytor skryptów

x

 

 

 

 

komentowanie rozmów / flagowanie

x

x

x

 

 

statystyki z połączeń

x

x

x

x

x

prezentowanie długości kolejek

x

 

 

 

 

lista utraconych kontaktów

x

x

 

x

 

raporty OLAP

x

x

x

x

x

wykresy OLAP

x

x

x

x

x

dostępność statystyk po zakończeniu rozmowy (max 2 minuty po rozmowie)

 

 

x

x

 

definiowanie kosztów rozmów

 

 

 

x

 

analiza kosztów połaczeń

 

 

 

x

 

eksport raportów do  PDF, CSV, JPG, XLS

x

x

x

x

x

Naso CC Mobile (statystyki z połączeń i nagrania - telefony bazujące na Android)

x

 

 

 

 

Syntezator mowy (języki zależne od zainstalowanych głosów na serwerze)

 

 

 

 

x

zawansowane typy etapów w IVR, brak limitu etapów

 

 

 

 

x

nieograniczona ilość scenariuszy i ich przypisań

 

 

 

 

x

odczytywanie danych z bazy danych za pomocą syntezatora

 

 

 

 

x

autoryzacvja klienta w IVR (identyfikator + PIN)

 

 

 

 

x

poczta głosowa + wysyłka email nagrania

 

 

 

 

x

powiadomienia email o połączeniach na podstawie wybranego statusu połączenia

 

 

 

 

x

graficzny edytor scenariuszy

 

 

 

 

x

przekierowania do opiekuna na podstawie nr dzwoniącego

 

 

 

 

x

pobieranie parametrów za pomocą DTMF

 

 

 

 

x


Copyright Salvis 2016