Promocja !!! - Telefon konferencyjny Polycom SoundStation VTX 1000 w super cenie - 750 pln


Naso CC LITE dla Grandstream

 

                Naso CC LITE to oprogramowanie typu klient CTI / Statystyki połączeń pozwalające na obsługę telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Naso CC rozszerza funkcjonalność centrali o takie opcje jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta, logowanie do kolejek, wyświetlanie informacji o połączeniach, statystyki z połączeń.

Naso CC pozwala na integrację z bazą klientów i wyświetlanie informacji o dzwoniących klientach w trakcie rozmowy.

Telefony IP, softphone

 Naso CC może pracować z dowolnym telefonem IP (wyświetlając wszystkie informacje o połączeniu w aplikacji) lub z wbudowanym w aplikację Agenta softphone’m.

Agent’s application

Aplikacja konsultanta pozwala na logowanie się do systemu, będące jednocześnie zgłoszeniem gotowości do odbierania lub wykonywania połączeń. Konsultant widzi informacje o połączeniu, zidentyfikowanym kliencie oraz o kolejce oczekujących do niego połączeń. Logowanie pozwala rejestrować czas pracy konsultantów poświęcony na obsługę telefonów, jak i innych prac dzięki możliwości definiowania dowolnych statusów pracy.

Aplikacja konsultanta posiada możliwość włączenia wbudowanego telefonu VoIP (softphone).

Supervisor’s application

Aplikacja supervisora pozwala na wgląd w bieżący status pracy konsultantów, kolejek oczekujących połączeń oraz analizowanie statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, ilości połączeń, wydajność pracy). Służy także do definiowania użytkowników, linii, kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzających różnymi działami w firmie.

 

Naso CC Agent – aplikacja konsultanta


  • logowanie do systemu (zgłoszenie gotowości do obsługi połączeń

  • zmiany statusów konsultanta

  • wyświetlanie informacji o kolejce oczekujących klientów w poszczególnych Infoliniach

  • wyświetlanie informacji o bieżącym połączeniu

  • przeglądanie historii połączeń i  zmian statusów

  • lista połączeń nieodebranych

  • wbudowany telefon VoIP (softphone)

  • komentowanie rozmów, określanie typu

  • info o statusie współpracowników

 

Naso CC Supervisor - aplikacja supervisora

 

  • podgląd bieżącego statusu wszystkich konsultantów oraz linii telefonicznych (kierunek połączenia, numer dzwoniący, godzina rozpoczęcia rozmowy)

  • przeglądanie historii połączeń

  • przeglądanie informacji o kolejkach na Infolinii (aktualna długość, ilość dostępnych konsultantów)

  • raporty z pracy konsultantów

  • czas pracy, w tym podział na efektywną pracę, przerwy

  • ilości i czas zrealizowanych połączeń w podziale na przychodzące (przez Infolinie i bezpośrednio) oraz wychodzące

  • rozkład godzinowy połączeń  (z podziałem na połączenia obsłużone i nie obsłużone)

Copyright Salvis 2016