18 kwietnia 2023

Oferta dla placówek medycznych

Telefoniczna rejestracja pacjenta to pięta achillesowa większości placówek medycznych.

Pacjenci narzekają na wiecznie zajęty czy nieodebrany telefon w rejestracji.

Opinia o naszej placówce idzie w świat. Prywatne tracą pacjentów a co za tym idzie dochody.

 

Częściowym rozwiązaniem tych problemów są zewnętrzni dostawcy wirtualnych central telefonicznych. Rozwiązanie takie posiada jednak kilka wad.

 

- koszty comiesięcznego abonamentu plus wymiana infrastruktury na IP

- dane pacjentów, nagrania rozmów numery telefonów są wysyłane do urządzeń zewnętrznych.

- w przypadku braku połączenia z naszym dostawcą usługi paraliżuje to pracę w całej placówce lub naszej sieci placówek.

- w przypadku niezadowalającego działania usługi koszt zmiany dostawcy oznacza wymianę infrastruktury.

 

Nasze rozwiązanie daje nowe możliwość i polega na zintegrowaniu czterech ważnych w obsłudze pacjenta czynników.

 

1.Oprogramowania medycznego

2. ContactCenter (telefoniczna rejestracja pacjenta w skrócie CC)

3. Centrali telefonicznej

4. Łączy operatorskich

 

W pierwszej kolejności udrażniamy łącza operatorskie od 10 do 120 kanałów rozmównych z zachowaniem obecnej numeracji.

 

Wdrożenie ContactCenter daje nam możliwość

Interaktywnych zapowiedzi w celu wysłania pacjenta do odpowiedniego działu w placówce a co za tym idzie odblokowania rejestracji od niepotrzebnych telefonów np. do administracji.

 

CC to oprogramowanie klasy Call Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego. CC pozwala na rozszerzenie funkcjonalności central telefonicznych o funkcje typowe dla systemów Call Center takie jak: zarządzanie ruchem, dialer do automatyzacji ruchu wychodzącego, aplikacja konsultanta pozwalająca na logowanie oraz prezentację informacji o połączeniach, statystyki połączeń od/do pacjentów oraz pracy konsultantów.

 

CC może zostać zintegrowane z posiadanym systemem medycznym w celu identyfikacji

dzwoniących pacjentów i automatycznego otwierania karty pacjenta.

 

Rozbudowane funkcje programu pozwalają na dodawanie notatek do prowadzonych rozmów,

kategoryzowanie rozmów, zarządzanie zadaniami związanymi z zadaniami, wysyłanie pojedynczych oraz grupowych wiadomości SMS, zarządzanie zwrotnymi wiadomościami SMS od pacjentów.

 

 

CC umożliwia również obsługę połączeń telefonicznych od pacjentów dzwoniących do rejestracji, oferując informacje o dzwoniącym kliencie, automatyczne otwieranie karty pacjenta systemu medycznego, skrypty rozmów, wysyłkę predefiniowanych wiadomości email, potwierdzanie terminów wizyt za pośrednictwem SMS

 

Program CC pozwala na zarządzanie kampaniami telemarketingowymi (tworzenie grup docelowych klientów, przypisywanie agentów obsługujących daną kampanie, godziny aktywności) oraz zautomatyzowanie zestawiania połączeń do klientów.

 

Centrala telefoniczna obsługuje całą placówkę lub tylko jej część związaną z rejestracją. Pozwalają na podłączenie starej infrastruktury analogowej dając nowoczesne możliwości central IP. Przed każdym wdrożeniem wykonujemy bezpłatny audyt techniczny i ekonomiczny i na jego podstawie przygotowujemy ofertę.

 

Oferta dla Klinik i Przychodni

 

Centrala z serii UCM 6300

 

  • 2/4/8 FXO porty do podłączenia linii zewnętrznych, 2 FXS
  • porty do podłączenia linii wewnętrznych np. faksów.
  • Do 100 jednoczesnych połączeń i do 32 uczestników
  • konferencji
  • do 800 abonentów wewnętrznych i do 50 kanałów SIP
  • trunk.
  • podwójny Gigabitowy port , zintegrowany z PoE, port USB i
  • SD do np. magazynowania nagranych rozmów
  • Automatyczne znajdowanie telefonów Grandstream
  • 5 poziomowy system IVR interaktywna obsługa dzwoniącego
  • Nagrywanie rozmów
  • Kolejkowanie rozmów
  • Bezpłatne softphony na Android i IOS
  • Poczta głosowa na email; FAX na emai
  • Integracja z systemami domofonowymi i wideodomofonowymi
  • Integracja z systemami przywoławczymi dla pacjentów
  • Integrowany katalog kontaktów LDAP
  • brak jakichkolwiek opłat licencyjnych
  • brak opłat za upgrady
  • możliwość przeszkolenia Administratorów systemu

 

Koszt centrali? To koszt średniej jakości laptopa!!!

 

Dla szpitali

 

Centrala UCM6308

 

  • Port E1/T1/J1 Port
  • 2 Porty analogowe FXO zewnętrzne, 2 FXS porty wewn. analogowe
  • do 2000 abonentów końcowych i nieograniczona ilość SiP trunków
  • 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze
  • zintegrowanym zasilaczem PoE, 1 port HeartBeat
  • Automatyczne znajdowanie urządzeń końcowych
  • Mostki konferencyjne 8 pokoi 64 uczestników
  • 5 poziomowy system IVR interaktywna obsługa dzwoniącego w wielu językach
  • Zintegrowany router NAT
  • Obsługa wideo
  • Bezpłatne softphony na Android i IOS
  • Integracja z systemami domofonowymi i wideodomofonowymi
  • Integracja z systemami przywoławczymi dla pacjentów
  • Nagrywanie rozmów
  • Kolejkowanie rozmów
  • Poczta głosowa na email; FAX na email
  • Integrowany katalog kontaktów LDAP
  • Możliwość przejęcia obecnej infrastruktury łącznie z telefonią bezprzewodową
  • System backup czyli możliwość pracy dwuprocesorowej w przypadku awarii jednej system automatycznie przełącza pracę centrali na drugą
  • Brak jakichkolwiek opłat licencyjnych
  • Brak opłat upgradów
  • Możliwość przeszkolenia personelu do administrowania systemem

 

Koszt centrali? To koszt wyższej klasy laptopa!!!

 

Szanowni Państwo.

Zapewniamy kompleksową obsługę "pod klucz", która jest dedykowana każdemu z naszych klientów. W pełni szanujemy Państwa potrzeby i dążymy do zapewnienia najlepszej jakości usług. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży pozwala nam na profesjonalne przygotowanie oraz wdrożenie projektów, które są dopasowane do wymagań i możliwości naszych partnerów. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, w ramach której oferujemy bezpłatne i niezobowiązujące audyty oraz przygotowanie ofert. Chcemy dzielić się z naszymi klientami wiedzą na temat możliwości i trendów w najnowszych technologiach informatycznych, co stanowi wspaniałą bazę do podejmowania decyzji biznesowych.

 

Social Media

 

Nowości z naszej firmy

  • Wspólnie z Play uruchomiliśmy system IP PBX oraz dostarczyliśmy łącza SIPtrunk plus internet światłowodowy do jednego z największych szpitali w Białymstoku.

  • Sieć częstochowskich szpitali połaczyliśmy transmisją danych i dostarczyliśmy łącza SIPtrunk

  • Szkolimy się i już niedługo będziemy mogli Państwu zaproponować telefonię komórkową z Play

  • Grupa Mazovia została naszym klientem. Dziękujemy za zaufanie.